چرا آمریکا را به عنوان مقصد مهاجرتی خود انتخاب کنیم
نوشته شده توسط : مینا نجیبیان

انتخاب یک کشور خارجی برای اقامت خود و خانواده‌تان‌ را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین تصمیماتی در نظر گرفت، که در طول زندگی اتخاذ می‌کنید. بنابراین همواره این موضوع مطرح است که برای مهاجرت به کشورهای خارجی تمامی موارد و جوانب کشور مورد نظر را بررسی کنید تا پس از مهاجرت با مشکل مواجه نشوید. آمریکا با توجه به مزایای بسیاری که دارد، یکی از بهترین مقاصد مهاجرتی به شمار می‌آید که برای تمامی افراد ویزاهای مناسبی طراحی کرده است.

مهاجرت به آمریکا

از ویزاهای متعدد کشور آمریکا می‌توان به ویزای کار، ویزای سرمایه‌گذاری و ویزای تحصیلی آمریکا اشاره کرد. هر کدام از ویزاهای موجود برای دریافت اقامت در این کشور دارای مزایای خاصی هستند که برای گروهی از افراد مناسب‌ می‌باشند. برای مثال ویزای کار آمریکا برای افرادی مناسب است که سنی حدود ۲۵ تا ۳۵ سال دارند و یک دعوت‌نامه شغلی از کارفرمایان این کشور نیز دریافت کرده‌اند. البته که این تمامی شرایط لازم نیست و تنها بخشی از مواردی است که برای دریافت ویزای کاری آمریکا نیاز پیدا خواهید کرد.

اکنون نوبت به آن رسیده است که مزایای دیگر مهاجرت به آمریکا را هم مرور کنیم تا شما بتوانید تصمیم بهتری در خصوص انتخاب مقصد مهاجرتی خود بگیرید.

در ادامه چند نکته مثبت دریافت ویزا و اقامت در این کشور را بررسی می‌کنیم:

  • سیستم درمانی فوق‌العاده با کیفیت

کشور آمریکا دارای یکی از بهترین سیستم‌های درمانی در جهان است که دارای بیمارستان‌های مجهز و کادر آموزش دیده بی‌نظیری می‌باشد. از سال ۱۹۷۵ حدود ۹۰ درصد از نوآوری‌های صورت گرفته در علوم پزشکی جهان، به نام آمریکا و با تلاش دانشمندان این کشور بوده است

  • نظام آموزشی و دارا بودن بهترین دانشگاه‌های جهان

نظام آموزشی در کشور آمریکا یکی از برجسته‌ترین نکات مثبت برای مهاجرت به آمریکا است. همانطور که شاید بدانید این کشور میزبان بهترین دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزشی در کره زمین است. به گزارش موسسه آمار معتبر کیو ‌اس ورلد یونیورسیتی رنکینگ (QS World University rankings) نیمی از برترین دانشگاه‎های جهان در این کشور قرار دارند.

  • یکی از برترین اقتصادهای جهان

آمریکا با سرمایه‌گذاری بسیار در حوزه اقتصاد توانسته است به یکی از برترین اقتصادهای جهان تبدیل شود. این کشور مالک یکی از ده ارز اول دنیا یعنی دلار است که نشان‌دهنده ثبات قدرت و ثبات در اقتصاد آمریکا است.

  • موقعیت‌های شغلی مناسب

کار و افتخار به انجام آن در میان مردم آمریکا بسیار رواج دارد. این کشور دارای موقعیت‌های شغلی زیاد و با کیفیتی است که باعث شده نرخ بیکاری این کشور در سال ۲۰۲۱ برابر با ۵.۴ درصد شود. کارفرمایان در کشور آمریکا با استقبال فراوان به دنبال نیرو‌های بین‌المللی نیز می‌گردند تا بتوانند ویزای این کشور را دریافت کنند

  • گستردگی جغرافیایی

آمریکا یکی از بزرگ‌ترین کشورهای جهان است که به دلیل این پهناوری مناسب دارای مناطق جغرافیایی مختلف، مناطق مسکونی متفاوت و گستره قیمتی بالا است. هر شخصی می‌تواند با توجه به سلیقه خود در یکی از ایالات این کشور ساکن شود

  • جاذبه‌های طبیعی

یکی دیگر از نکات برجسته مهاجرت به آمریکا وجود جاذبه‌های طبیعی بسیار است که اقامت شما در این کشور را لذت‌بخش‌تر می‌کند. آمریکا دارای بیش از ۵۹ پارک ملی و هزاران جاذبه گردشگری دیگر می‌باشد که گردشگران را از سرتاسر دنیا به خود جذب می‌کند.

 

https://mmconsultingfirm.com/fa/%d9%85%d9%87%d8%a7%d8%ac%d8%b1%d8%aa-%d8%a8%d9%87-%d8%a2%d9%85%d8%b1%db%8c%da%a9%d8%a7/

 

 





:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: